بررسی جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P

جاروبرقی ابزاری شگفت انگیز برای تمیز کردن فرش، مبلمان، اثاثیه یا لوازم داخلی خانه شما است. جاروبرقی یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانید از آن برای صرفه جویی در وقت خود استفاده کنید. با کمک مکانیسم تمیز کردن خودکار، یک مزیت فوق العاده از صرفه جویی در زمان ارائه می دهد. جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P محصولی متفاوت و کارآمد از برند دوو است که با توان مصرفی 2100 وات و قدرت مکش 650 وات به بازار عرضه گریده.  فیلتر HEPA13 از مزیت های جاروبرقی دوو محسوب می شود این فیلتر در چند مرحله فیلتراسیون را انجام داده تا محیطی به دور از گرد و غبار و سالم را فراهم سازد و همچنین نقش مهمی در عملکرد دستگاه و قدرت مکش جاروبرقی دارد. میزان صدای تولید شده در این محصول 73 الی 75 دسی بل می باشد.در ادامه اعتماد کالا همراه باشید.

 

سایر مشخصات جاروبرقی دوو

بر روی بدنه دستگاه دکمه ای جهت تنظیم توان مکش طراحی شده است. جاروبرقی 2100 وات دوو به مشخصات دیگری مانند نشانگر پر بودن مخزن، سیم جمع کن اتومات، گرید انرژی A و نمایشگر وضعیت LED مجهز است. به همراه دستگاه لوازم جانبی برس گردگیر، برس مبل، گوشه پاک کن و برس چندمنظوره اصلی ارائه می شود. درون محفظه محصول کیسه یک بار مصرف تعبیه شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. شعاع عملکرد این جاروبرقی کیسه دار دوو 11 متر بوده و جایی در اطراف از دید شما پنهان نمی ماند. لوله خرطومی جاروبرقی قابلیت گردش 360 درجه را دارد و دارای لوله تلسکوپی از نوع رنگ شده است.

 

یکی از فاکتورهای اصلی خرید جاروبرقی ، میزان توان مصرفی و قدرت مکش آن است.جاروبرقی دوو مدل اسپرو با بکارگیری بروزترین موتور اروپایی با بازده بالا در ردهکم مصرف انرژی با توان ماکزیمم 2100 وات بوده که با طراحی ویژه این جاروبرقی و ملحقات دارای قدرت مکش 650 وات می باشد.

جاروبرقی دوو مدل اسپرو ضمن برخورداری از موتور پر قدرت از ویژگی سایلنت نیز برخوردار است که با تولید صدای کم در حین کار یک انتخاب ایده آل برای مصرف کنندگانی است که به دنبال یک جاروبرقی کم صدا می باشند.

جاروبرقی دوو مدل اسپرو دارای پنل نشانگر LED روی بدنه می باشد. پر بودن کیسه زباله و وضعیت کثیف شدن فیلتر HEPA را نمایش می دهد.

فیلتر HEPA 13 یا دوام و قابل شستشو با طراحی ویژه 8 مرحله فیلتراسیون گرد و غبار خروجی ، محیطی تمیز و عاری از گرد و خاک را تضمین می نماید. همچنین این مدل جاروبرقی دارای کنترل دسته جهت روشن و خاموش نمودن و تنظیم قدرت مکش می باشد.

این مدل جاروبرقی دارای گیره نگه دارنده ملحقات می باشد که سری های کاربردی به لوله تلسکوپی نصب می گردد و همیشه در دسترس می باشد.

در این جاروبرقی بدون آسیب زدن به الیاف فرش ، پرز و موهای را به راحتی جمع میکند . همچنین برای افرادی که آلرژی و حیوان خانگی دارند مناسب می باشد.

کیسه جاروبرقی با حجم بالا 4.5 لیتری به منظور کاهش دفعات تعویض، تهیه شده از الیاف سوزنی NON-WOVEN برای فیلتراسیون بهتر که موجب جذب و نگه داشت حداکثری گردو غبار ، باکتری ها و میکروب ها می باش

 

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت دوو (Daewoo) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

شرکت دوو جاروبرقی مدل DVS-S22 را در ۳ رنگ مختلف سفید، طوسی و صورتی تولید می کند.

مدل مشابه آن مدل DVC-LH22 که در رنگ قرمز و آبی تولید می شود و از ویژگی مهم آن می توان به کنترل رو دسته اشاره کرد.

قدرت موتور جاروبرقی ۲۱۰۰ وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

گنجایش مخزن جاروبرقی ۴.۵ لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت دوو به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، قابلیت استفاده از پاکت یک بار مصرف را دارد.

یکی از ویژگی های این محصول با کیفیت نشانگر دیجیتالی پر بودن مخزن کیسه آشغال است.

این جاروبرقی با طول سیم حدود ۸ متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

جاروبرقی سری BASIC دوو در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

 

مزایا

  • جاروبرقی این برند از نظر طول کابل برق 8 متر است ، که بیشتر مناسب آپارتمان های کوچک است. زیرا هرچقدر طول کابل برق بیشتر باشد شعاع کارکرد دستگاه هم بیشتر میشود و نیازی به تعویض پریز برق در منزل ندارید .
  • نمیتوان گفت طول کابل برق 8 متر برای جاروبرقی یک ایراد بزرگ است. اما در کنار طول های 15 متری برخی برند های دیگر مانند بوش ، پاکشوما و پارس خزر این یک نقص به شمار میرود .
  • دوو نیز مانند خیلی از برند های مطرح دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از حالت پدالی به اتومات تغییر داده است. که این یک ویژگی کاربر پسند است .
  • از نظر فیلتر های بهداشتی دوو بسیار عالی در جاروبرقی های خود عمل کرده است و 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 در نظر گرفته است که از این بابت دوو نمره بسیار عالی را کسب میکند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , کیفیت جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , مشخصات جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , خرید جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , فروش جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: